Trååk

KÄRLEK
Du är kär nu - typ inte
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja -.-
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja. 
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år -Nej
ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra -  Säkert
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smygit ut utan lov - ja tror de
Jag har ljugit om var jag är för någon - haha ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - hmm.. trore
Jag har struntat i ett prov -  Aa, men jag var sjuk. Så gills de?
DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol -  aldrig nej..
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden -  Nej
Jag kan inte svälja piller - Jo -.-
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - haha ja
Jag har vaknat gråtande - Ja
Jag har somnat gråtande - Ja
DÖDEN
Jag hatar begravningar - Aldrig varit på någon begravning
Jag har sett någon dö - Nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord -  :O Neeej
Någon nära till mig har begått självmord - Neeeeeej
ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - Ja, tror de (:
Jag har sett en fallande stjärna -  Ja
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Ja! :D
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Haha, ja:D
Har sparkat en kille mellan benen - JA! :D
Har hoppat fallskärm från ett flygplan -  Aldrig! Men jag vill..
Druckit en hel liter mjölk på en timme - Nej
Jag har medverkat i en teater - Nej
Har träffat någon från internet i det verkliga livet -  Ja
Du har fångat en snöflinga med tungan -  Ja :)
Jag har suttit på ett tak på natten - Nej :)
Jag har aprillat någon - Japp
Jag har åkt taxi - Ofc, vem har inte?
Jag har ätit sushi - Aldrig..
Jag har åkt snowboard - Nej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0